Lees hier alle belangrijke informatie terug over het levering & retour beleid van NoireFontaine.

 

Verzendkosten

Hoeveel bedragen de verzendkosten voor een webbestelling?

  • Leveringen binnen Nederland zijn gratis voor elke bestelling van € 50 of meer.
  • Voor bestellingen van minder dan € 50 wordt een forfaitaire bijdrage gerekend van € 5 voor de behandelings- en verzendingskosten van uw pakketje.
  • Voor leveringen buiten Nederland wordt het tarief vermeld tijdens de eerste stap bij het afrekenen, en in de bevestigingsmail die u ontvangt na het vervolledigen van uw bestelling.

Discrete bezorging

Wordt mijn pakje discreet bezorgd?

U kunt er zeker van zijn dat wij gebruik maken van een discrete verpakking.

Hou er rekening mee dat u een pakje aangeleverd krijgt van een onbekende afzender uit Drongen/Gent/België.

Uw pakje wordt bezorgd door PostNl

Levertijd

Hoe lang bedraagt de levertijd voor een webbestelling?

Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, ontvangt u binnen 2-5 werkdagen je pakje.

Voor buitenlandse leveringen binnen de EU dient u rekening te houden met twee extra werkdagen.

Status bestelling

Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

Ja. Nadat u uw bestelling en betaling hebt geplaatst, ontvangt u een automatisch e-mailbericht ter bevestiging van uw bestelling en betaling.
Wanneer uw pakket effectief is opgestuurd, ontvangt u een sms van PostNL met daarin een traceringscode. Daarmee kunt u de status van uw pakketje opvolgen. Normaal zal u de eerstvolgende werkdag na de sms uw pakketje ontvangen.

Tweede levering

Hoe zit het met een tweede levering? 

Indien uw pakje door een reden buiten de schuld van Noirefontaine om, een tweede maal dient geleverd te worden, dient hier – ongeacht het aankoopbedrag – een tussenkomst van € 5 betaald te worden door de klant om het pakje opnieuw te versturen. Voor buitenlandse klanten gelden de toegepaste normale tarieven.

Terugsturen

Hoe zit het met het retourneren/ terugsturen van producten? 

Speeltjes kunnen na gebruik om begrijpelijke hygiënische redenen niet meer worden teruggenomen. Het is daarom van uitzonderlijk belang deze op de goede werking te testen onmiddellijk na aflevering.

Andere retouren kunnen bij klachten in overweging worden genomen, mits in originele verpakking en in ongeschonden staat aangeboden. De klant dient de retouren in een verpakking te verpakken en hierbij duidelijk al zijn gegevens te vermelden alsook de mail die een retour goedkeurt bij te voegen. Het is aan te raden het verzendbewijs goed te bewaren. Alle kosten met betrekking tot het terugsturen, zijn ten laste van de klant.

Bij een gegronde klacht worden bij een nieuwe verzending geen verzendingskosten in rekening gebracht. In alle andere gevallen wordt de normale verzendbijdrage aangerekend.

Meer vragen over Levering & retour?

Jouw vraag / antwoord niet gevonden?

Staat jouw vraag of antwoord niet tussen onze veelgestelde vragen?
Contacteer ons dan persoonlijk op +32 (0)9/382 95 90  of vul ons contactformulier in!

Bij Noirefontaine houden we van een prima klantenservice. Aarzel dus niet om ons te contacteren.